Güzellik Tutkusu

İletişim

     

8 Aralık 2012 Cumartesi

Bourjois Healthy Mix Kapatıcı

Son zamanlarda bir süredir methedilen Bourjois Healthy Mix kapatıcıyı edinmek istiyordum. Özellikle severek takip ettiğim Makyaj Günlüğü videosunda bu ürün için "artık başka kapatıcı kullanmam" deyince iyice meraklandım. Gratis'in Kasım ayında yaptığı iki günlük indirimin son günü akşam saatlerinde ve hasta bir şekilde gittim (indirim insanın gözünü döndürüyor evet :) ). Neyse ki Tunalı'ya gratis açılmış da evime yakın olduğu için zorlanmadan gittim.

Açıkcası Bourjois standını görünce şaşırmadım değil, çünkü daha önce İzmir caddesinde, Bahçelide veya Ankamall şubelerinde görememiştim, belki de yeni geldi. Ürün çok methedildiği için hazır %50 indirim de varken alıp denemek istedim. Bendeki en açık rengi olan 51 numarası.



Aslında çok acele alıp çıktım şimdiki aklım olsa alır mıydım bilmiyorum,yapısından,kalıcılığından memnunum sadece ben göz altında ten renginden daha aydınlık görüntüleri seviyorum ve çok açık tenli olduğum için en açık tonlarda bile bunu istediğim gibi tutturamıyorum. 





Ürünün rengini ve tenimde duruşunu resimlerde görebilirsiniz. Sarı alt tonlu kapatıcılığı orta olan bir concealer. Bileğimde dağıttığımda bile sarımsı kalmış biraz ama gözaltlarımda veya yüzümde asla sırıtma olmuyor. Göz çevresini hem pudramsı bir görünüm vererek kapatıyor hem de kurutmuyor nemli bırakıyor. Açıkcası nemlendiren kapatıcılardan korkardım ama dediğim gibi hafif pudramsı bir bitişi var. Yapısını ve kalıcılığını sevdim ama keşke en açık tonu bu olmasaydı ben şahsen biraz daha açık olan ve göz altlarımda aydınlık duracak bir ton isterdim.

Gratisten %50 indirimle 20 liraya aldım. Sizler ne dersiniz. Beğendiniz mi bu ürünü :)

5 yorum:

  1. Çok uygun bir fiyata almışsın, iyi günlerde kullan. Ben de kapatıcıda (göz altı) biraz açık renk, aydınlık seviyorum. Bunu ve fondötenini denemeyi çok istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 20 liraya geldi sanırım normalde 40 lira vermezdim :) Aslında yapısına bayılıyorum ne çizgilere dolma yapıyor ne kurutma yapıyor, ama işte tek sorun en açığı bile bende o aydınlık görüntüyü vermiyor tenimle aynı renk, o yüzden bitince açık renk skalası bulunan kapatıcılara bakıcam :) fondöteni de hafif ve çok güzel kokuyor, indirimde denk gelirsen bir şans ver derim :)

      Sil
  2. Bunu bende denemek istiyorum.Göz altında bende biraz açık ton seviyorum.
    İndirimi bekliyim bari,o indirime girene kadar physicians formula denemek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bu ürün açıldıktan sonra ne kadar süre içerisinde kullanılması gerekiyor? Bu tarz kapatıcıların süresi genelde 6 ay oluyor diye biliyorum ama yine de sormak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürün açıldıktan sonra 12 ay içerisinde kullanılması gerekiyor, üzerindeki ibare bu şekilde, zaten düzenli kullanılırsa o süre içinde biter diye düşünüyorum :)

      Sil

Düşünceleriniz benim için çok değerli unutmayın olur mu ♥