Güzellik Tutkusu

İletişim

     

11 Ocak 2013 Cuma

Flormar Duo Fibre Fondöten Fırçası


Aslında Flormar bu fırçaya sadece fondöten fırçası diyor ama duo fibre bir fırça olduğu için bu şekilde yazma gereği hissettim. Aslında duo fibre olarak adlandırılan fırçalar doğal + sentetik kıllardan oluşuyor ama bu fırça sadece sentetik kıllardan oluşuyor.


Bu tarz fırçalar stippling dediğimiz fırçayı cilde tampon yaparmış gibi hafif hareketlerle bastırıp çekerek yapılan metotla uygulanıyor. En sonda da dairesel hareketlerle ürünü güzelce yedirebiliyorsunuz.

Ayrıca duo fibre dediğimiz fırçalarda amaç doğal kıllardan yapılmış olan beyaz kıllar ile uygulamayı yapmaktır. Bu fırçada her iki taraf da sentetik olsa da bu da yine o amacı taşıyan bir fırça. Ve uygulama tarzı ile de cakey dediğimiz o boyanmış gibi duran ağır görünümün yerine airbrushed dediğimiz eşit dağıtılmış, kapatıcı ve hafif bir görünüm sağlıyor.

Ben 7-8 aydır fondöten kullanıyorum, öğrencilik zamanlarımda hep pudra kullandım ama işe başladığımdan ve alıştığımdan beri her gün olmasa da fondöten kullanıyorum. Ve bu da benim ilk fondöten fırçam.


Fırça yumuşak ve cildi rahatsız etmeyen kıllara sahip ve gerçekten fondöteni elle uygulamadan çok daha güzel sonuç çıkarıyor ortaya. Ve aldığımdan beri bir kere beri kıl dökmedi, ne uygulama yaparken ne de yıkadıktan sonra.


Ürünün fiyatı 17 lira. Flormarın sitesinden incelemek için tık tık .

Benim fiyat/performans ve uygulama açısından memnun kaldığım bir ürün oldu. Tavsiye edebileceğim bir ürün kendisi.

Mutlu kalın :)

7 yorum:

  1. bu fırça hakkında güzel şeyler duyuyorum hep bi tane edinmenin zamanı geldi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca fiyatı da çok uygun bence deneyebilirsin ihtiyacın varsa :) ben bundan sonra inglottan da aldım sadece o biraz daha yumuşak o kadar ama bu da güzel :)

      Sil
  2. Fırça arayışında olduğun bir dönemdi :) Çok güzel oldu bu yazı
    Hem uygun fiyatlı hemde kullanışlı
    Farlarına nasıl taktıysam fırçalarına da sarabilirim her an :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kıl dökme yaptı ve hala da bir türlü geçmedi. Şansıma sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şans işi olmuş çünkü bende hiç dökmedi :) hatta inglottan aldığım 27tg başlarda döküldü ama bunda o bile olmadı, neyse en azından hesaplı bir ürün değil mi :))

      Sil
  4. ben de merak edip aldım,gerçekten güzel
    tasarımını da beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. liu beğendiğine sevindim, tasarımı ve performansı bence de güzel fırçanın :)

      Sil

Düşünceleriniz benim için çok değerli unutmayın olur mu ♥